Jak cvičíme

Naší snahou je, aby hodiny byly pestré a pokaždé trochu jiné. Zároveň opakovaně zařazujeme základní pozice v různých variantách. Čím lépe se v pozicích cítíme, tím lépe je dokážeme prodýchat a vnímat jejich účinek na tělo i mysl.

Jemné jógové cvičení vhodné po celou dobu těhotenství, pokud se v jeho průběhu nevyskytují závažnější komplikace.



VÍCE ZDE…

Program určený pro maminky s dětmi ve věku 3 – 8 měsíců zahrnuje úvodní jógové protažení maminek, komplexní masáž miminek i první jednoduché „cviky“ a společné cviky maminky s miminkem…

VÍCE ZDE…

Jsou vypsány 2 kurzy pro děti předškolního věku a 4 kurzy pro rodiče a děti. Cvičení je zaměřeno na rozvoj všestranného pohybu a radosti z něho a i nadále obsahuje prvky jógy pro děti. Více informací na www.sokoljihlava.cz

VÍCE ZDE…

Ráda propojuji různé styly jógy, tvořím podle potřeby klientů, nálady, denní doby a postavení luny, přičemž nejbližší je mi stále dynamická Vinyasa Flow Jóga.


VÍCE ZDE…

Vinyasa symbolizuje plynoucí, dynamickou formu jógy, kdy jsou propojovány pozice s dechem. Díky tomuto propojení se snadněji přesouvá pozornost z hlavy do těla.

VÍCE ZDE…

Vinyasa jóga je dynamický styl, který mě baví svou hravostí. Každá lekce je jiná a snoubí se v ní jemnost dechu s dynamikou pohybu. V lekci si užijeme jemnější formu vinyasy, která je vhodná i pro začátečníky.

VÍCE ZDE…

Jin jóga je velmi jemná a pomalá ásanová praxe. Cvičíme pouze pozice v lehu nebo v sedě a zůstáváme v nich delší dobu, obvykle 3-5 minut, a to nejen kvůli zklidnění a celkovému zpomalení, ale také proto, že se v pozici více uvolníme a můžeme si uvědomovat i jemné změny v našem těle.

VÍCE ZDE…

 – 45 minutové cvičení jógy, vhodné pro všechny, kteří se chtějí během svého sedavého zaměstnání protáhnout, posílit si svaly, narovnat se a ulevit svým zádům.


VÍCE ZDE…

S jógou pro děti jsem zcela přirozeně začala po narození své dcery Zuzanky a po několikaleté praxi mi práce s dětmi přináší stále větší potěšení a pevně věřím, že minimálně stejné potěšení přináší i dětem.

VÍCE ZDE…

– Je zaměřená na protažení, uvolnění a posílení svalů celého těla. Naše cvičení plyne v souladu s dechem, učíme kontrolovat dech v průběhu cvičení.




VÍCE ZDE…

V hodinách se věnujeme principům pohybu a jógového cvičení, tak aby nám bylo k užitku a aby více nepodporovalo naše špatné pohybové návyky.


VÍCE ZDE…

Tyto lekce jsou vhodné pro ženy i muže i pro začátečníky. Můžete se těšit na zklidnění mysli, uvolnění od fyzického i psychického napětí, přípravná a protahovací cvičení před nástupem do ásán, doladění správného nastavení těla v pozicích a setrvání v nich, aby mohly proudit energie a účinek z pozic byl co největší.

VÍCE ZDE…

Pravidelnou praxí budeme na lekcích pozvolna posouvat naše fyzické limity a a harmonizovat mysl a tělo. Lekce jsou vedené se zaměřením na náš dech. Zvědomění, propojení našeho fyzického těla s energetickým tělem.

VÍCE ZDE…

Jógové cvičení zaměřené na praxi cvičenců vyššího věku, inspirováno jógovou terapií i zdravotní tělesnou výchovou.

VÍCE ZDE…

Jsou lekce jógy v pomalejším tempu, zaměřené na zlepšení a udržování dobrého stavu pohybového aparátu.


VÍCE ZDE…

…aneb cvičební hodina ozdravného charakteru, v níž se zaměříme na příjemná protahovací cvičení a průpravná cvičení pro cvičení ásan. Objasníme si základní principy cvičení jógy a objevíme citlivost a vnímavost vůči vlastnímu tělu.

VÍCE ZDE…